1. Ar galiu gražinti prekę?
Prekės ir pinigai atgal negrąžinami, išskyrus tuos atvejus, kai produktai gaunami pažeistoje pakuotėje (kai produktas nebetinkamas vartoti). Gavus prekę su pažeista pakuote, nedelsiant susisiekite el. paštu info@trysdienos.lt arba puslapyje nurodytu telefono numeriu. Taip pat pridėkite gauto produkto nuotrauką.
2. Kokios yra prekių pristatymo sąlygos ir terminai?
Pristatymą į jūsų pasirinktą paštomatą gaunate per 1-5 d.d. Nemokamai atsiimti užsakymus galite Klaipėdoje adresu: Dubysos g. 10, GoActive studio, Švyturio arena, Klaipėda.
3. Kokiuose miestuose pristatote prekes?
Prekės pristatomos visuose Lietuvos miestuose į pasirinktą paštomatą iš siūlomų paslaugų tiekėjų ir jų vietų pristatymo sąrašo.
4. Kaip galėčiau susisiekti su klientų aptarnavimo skyriumi?
Susisiekti su mumis galite el. paštu info@teddyboost.lt
